Bloggarkiv

måndag 18 juli 2011

Kvinnor som slår följe med Vargar...

Rödluvan och Vargen

Varför dras vi kvinnor i allafall några av oss till de farliga männen? De män som inte har förmågan att älska. Eller anser att kvinnor är lägre stående varelser. I allafall behandlar dem som sådana.
Tack och lov har jag helat mina gamla sår och förändrat mina gamla mönster och beteenden som drog dessa män till mig.
Mitt sökande efter kärlek och bekräftelse blev en lång kamp av självförnekelse som visade mig vägen till de mörkaste rummen i mig själv.
Det är så lätt att säga till en kvinna som befinner sig i en destruktiv relation att lämna och bryta upp. Men alla vet som varit där är att det inte bara är så enkelt. Allt har sin tid och så även i dessa relationer.

Min historia vill jag inte dela här. Men den har givet mig både kraft, styrka och en massa kunskap. Och framför allt en ödmjukhet till livet.

Idag är jag familjeterapeut och relationsexpert ( sägs det om man nu kan bli det). Med KBT och healing hjälper jag kvinnor att hela sina sår och hämta tillbaka sin kraft. I sommar kommer jag att hålla en helg som riktar sig till Kvinnor som varit utsatta av olika former av övergrepp eller är och vill hela sin historia och våga stå i sin kraft.

Kvinnokraft - Medicinkvinnans väg..
Väck Gudinnan inom dig och ta tillbaka Din kreativa kvinnokraft!

En kurs för kvinnor som vill återskapa kontakten med den feminina urkraften och Moder Jord.
Denna helg är en resa in i dig själv och tillbaka till Gudinnan.
I den heliga cirkeln får Du vägledning och hjälp med helandet av de sår Du bär med dig. Med en varsamhet och inkännande vägleds Du till din källa av inre kraft.
Du blir initierad i Gudinnans mysterier och får ta del av kunskap hur Du kan använda den feminina kraften till transformation och helande.
inehåll: Möte med naturens energier, elementen, trumma, healing, sharing, guidade inre resor, göra din kraftpåse, ceremonier mm.
Kursdatum 19-21 augusti 
kostnad 3200:- inkl kost och logi
Vill Du veta mer eller vill anmälla dig ring 0300562053 eller 0705741639
Gaia Living

Inga kommentarer: