Bloggarkiv

torsdag 21 juli 2011

Mirakel

En tid av mirakler..

När tiden är mogen sker allt sägs det. Och jag kan bara instämma. Idag har det varit magic i luften. På vårat Café mitt i skogen har människor hittat hit. De har delat så mycket kärlek och ljus. Helt fantastiska möten nya och gamla. Det känns som jag upprepar detta men det är så tydligt hur gamla cirklar sluts och nya skapas.
Det har varit stark kärlek på Gaia Café idag där tvilling själar har hittat varandra.

Vi har haft ett enormt flöde av människor idag. Det stoppar inte med hundra personer. Jag har serverat Gudinnepaj och kärleksmums så det har rykt ur öronen.

Detta är helt rätt. Gaia är en mötesplats inte bara för människor utan för hela regnbågen. Allt ifrån naturväsen, änglar till stjärnsystrar och bröder. Jag har tänkt en tanke som sedan manifesterats istort sätt omedelbart. Det är miralkernas tid.

Så viktigt att ta ansvar över vad man önskar. Och vilka tankar man har för vi får ju tillbaka allt fyrfaldigt.  Nu ska jag vila och drömma. I morgon är en ny spännande dag.

Meditationen som vi hade i kväll var kraftfull. En ny våg av uppvaknande sker och allt är underbart. Jag ber om assistans av alla änglar om hjälp att få ihop allt i morgon och hela denna helg så jag kan tjäna Gudinnan på bästa sätt. Det var ett reportage ute idag i en av våra lokaltidningar och helt klart gjorde det susen. Jag andas och följer med i drömmen som tar form mer och mer..
Gaia Living

2 kommentarer:

eva.lejhagen sa...

Tack Ania och Magnus det var fantastiskt ikväll!Alltid lika kärleksfullt att träffa er .

eva.lejhagen sa...

Tack Ania och Magnus det var en fantastisk kväll!