Bloggarkiv

söndag 24 juli 2011

Succé helg på Gaia café

Gudinnepaj med glass och Gudinnlig skönhet

Vilken helg vi har haft. Det har varit så roligt men än stor prövning. Människor har hittat hit till Gaia och vi har fått så mycket posetivt gensvar. Jag och Magnus trodde inte det var sant när hela caféet var fullt och pajerna började ta slut. Då vällde det in ännu fler som ville ha lunch. Så roligt..
Nu ska jag pusta ut ett par dagar och fortsätta med sinnernas trädgård som jag börjat med.

Jag och Magnus tog en lång promenad med hundarna i skogen. Vi gick på stigar vi inte gått förut och lät oss bara ledas intuitivt. Både jag och Magnus drogs till en liten kulle där Enar växte. Det visades att de växte i en cirkel och i mitten låg stenar. Energierna var kraftfulla så vi satte oss där en stund. En magisk plats som kändes väldigt speciell. Dit ska vi gå igen och meditera och göra en åkallan.

Det är en gåva att bo här i skogen. Jag har kommit hem. Här är jag levande och ännu mer Ania. Det finns delar i mig och gammal kunskap som pockar på, som vill väckas. Jordens bibliotek finns här!

Plejaderna är starkare än någonsin. Återkommer om detta vid ett annat tillfälle.
Gaia Living

3 kommentarer: