Bloggarkiv

torsdag 14 juli 2016

Unity Manifestation Nordiska Gudinnefestivalen 2016

 
 
Unity Manifestation
 
Vi gjorde det! Vi tillsammans lyckades förena Ljuset Kärleken och Kraften i en total orgasmisk energi som pulserade ut ifrån vår stora heliga cirkel ut i livsväven.
Det är så jag upplevde det och många med mig. Jag känner en sådan stor tacksamhet och en djup glädje att vi lyckades hålla vår intention i att dela vår medicin, livmödrars kraft , kärlek och ljus till något större bortanför vårt intellekt. 
För första gången kunde jag känna en total balans, sanna möten där hjärtan var med, där alla respekterade varandra. Den djupa längtan vi alla bär med oss att komma hem tillbaka till vårt ursprung länkade oss samman till en stor själsfamilj.
 
Tack till er alla som var med och vävde i sann glädje. Jag känner en sådan djup tacksamhet till alla som var med som delade sin kunskap, visdom och sin medicin. Att ni alla delade med er för att sprida den gamla kunskapen vidare, alla vackra frön som spreds för vinden och fångades upp där de skulle.
 
När regnet kom i vår avslutningsceremoni, inte lite utan då hela himlen öppnades och den totala glädjen som då manifesterades i oss alla, kände jag att vi hade tillsammans gjort det som var den högsta intentionen med hela festivalen. 
Förening hade skett mellan det Feminina och Maskulina, mellan alla riktningar, folkslag, kunskap och medicin. 
Jag är nöjd med det energiarbete som gjorts och jag hoppas att fler kan känna det samma.
 
När mitt hjärta ropar att jag vill nästa år igen redan dagen efter vet jag att det som sker är utifrån Gudinnans vilja. Som hennes
tjänare vet jag att vi kan göra det ännu bättre till nästa år. Jag fortsätter med att skapa i skönhet och låter vår kosmiska Moder visa vägen. Helst vill jag att alla som var med i år och delade sin medicin vill vara med nästa år också . Det kändes så bra.
Gaiaecoliving!   
 
 
 
  
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: