Bloggarkiv

måndag 18 april 2016

Frekvenshöjning och Ljusportaler

 
 
Ur kamp till stillhet
 
 
Det är nu längesedan jag skrev här i bloggen. Har helt enkelt inte funnit orden
som om orden inte räckt till och att det varit svårt att sätta ord på allt som händer och sker.
Något som jag vanligtvis inte har några problem med. 
Det är nu över ett år sedan jag var och fick mitt palmblad uppläst i Indien och jag begav mig på en pilgrimsresa för att göra alla de ceremonier som jag behövde göra för att en gång för alla kliva ur mitt karmahjul och transformera min gamla historia helt och fullt. Jag har arbetat hårt under de senaste trettio åren med att hela mig själv. Pusselbit för pusselbit har fallit på plats vilket hjälpt mig att se min karta tydligare. 
Att växa andligt och på det personliga planet är definitivt inte för människor som inte vill se sig själva eller ta ansvar över sina egna mönster och beteenden. Lättast att kanske skylla på andra eller lägga över ansvaret på rådande situationer och samhället. Vi är alla olika men det är en stor skillnad på medvetande hos olika individer och jag säger inget om det mer än att jag själv inte orkar vara eller befinna mig med människor som inte vill utvecklas som människa.
Jag har utsatts för stora utmaningar de senaste åren där jag prövats och jag har fått möta mina djupaste rädslor. Det har tvingat mig att se mina skuggor och jag har fått ta avstånd ifrån människor som inte längre överensstämmer med min sanning eller själston. Det har gjort ont och varit smärtsamt. Men jag har tagit de steg, gjort de val som öppnat mig till högre energi och mer kärlek i mitt liv.  Nu i efterhand kan jag se att allt har varit stora gåvor till helande.
Det har varit ett stort skifte av energi det sista halvåret och jag har behövt att trappa ner med arbete med klienter för att kunna vara mer i stillhet och vila,  men förutsättningarna har inte tillåtet mig detta. 
Sen en månad tillbaka har jag nu äntligen mer tid till mig själv och jag börjar finna en ny rytm i min kropp och själ. Jag är så tacksam över att leva min dröm och att drömmen har tagit en ny form i en högre energi vilket är oerhört spännande. För många kanske allt tycks vara som det alltid varit men för mig är skillnaden stor. Den stora skillnaden är att det finns inte längre någon kamp utan en acceptans och stillhet att allt sker som det ska. Ingen aha på något sätt men än inre känsla av lugn som infunnit sig efter en lång resa att komma hem.
Till dig som läser vill jag bara säga att ge dig själv tid att lyssna till din inre röst, sluta leta utanför dig själv allt finns inom dig.
Det är mycket tufft för alla människor just nu på olika sätt i detta skifte av energi. För många är det starka känslostormar, dramer och konflikter.
 Du tvingas till att möta dina egna skuggor och se din sanning.
 På det fysiska planet kan man känna en förlamande trötthet, huvudvärk, influensa liknande symtom som ont i leder och feber.
 Det har varit flera Ljusportaler som öppnat upp för högre energi de sista två veckorna och mer är på gång.
Försök att vila, lyssna till dina behov, sätt de gränser du behöver, låt inte andra köra över dig. Värdesätt dig själv, se dig själv med kärleksfulla ögon, lita till din inre röst och intuition den leder dig på rätt väg tillbaka till dig själv och ditt hjärta.
Gaialiving!
 
 
 
 

Inga kommentarer: