Bloggarkiv

tisdag 12 juli 2011

Vackra ting för ditt tempel

Vackra ting för ditt tempel..

Idag har det kommit in nya varor till butiken. Alla som gillar chabby, lantligt och lite franskt inspirerat titta hit. De underbara altarskåpen är som små karameller. de finns i färger som turkos, rosa, vitt och lila. Jag bara älskar dem. Det känns helrätt att få in lite pastellfärg i allt vitt som varit ett bra tag.
Nordahl har också ljusstakar i härliga färger, som bara är så vackert till ett hem i Wabi sabi andan.

Lite romantik och rosor är bara ett måste. Underbara överkast och plädar i sköna pasteller som är så fina. Perfekta att hänga över en sliten gammal fotölj som behöver lite uppfräshning så här i sommaren. Fast jag älskar att alltid ha sommaren inne. Torpkänsla både inne och ute året om.
Krukor både rostiga och i cement som är perfekta att ställa ute i trädgården. Eller varför inte inne i för att skapa den gamla lantliga Franska stilen.

Runda thebord från Marocko är också snyggt att blanda in för att få lite av den mystiska tusen och en natt känslan. Så passa på, kom för att inspireras och kanke hitta något till ditt tempel.

Mitt hem är mitt tempel och för mig är det viktigt att skapa skönhet runt omkring mig och att älska tingen som finns där. Alla ting har jag ett kärleksfullt förhållande till och många är gamla minnen som betyder något viktigt för mig.

Namaste Gaia Living


Gaias butik och café är öppet hela sommaren tors-fre 11-18 0ch lör-sön 11-15.








Turkos
                    Rosa




Purpur      Cabby chic




Franskt Lantligt                 Rostigt & skavt


                    Ros romantik och lite magi
























2 kommentarer:

Kia Miju sa...

Vilka vackra ting!!!

Kia Miju sa...

Vilka vackra ting att pryda med...ja, även till praktiska syften...