Bloggarkiv

söndag 28 december 2014

Palmläsning tidigare liv

Starkast av allt är kärleken
 
Varför jag delar detta är för att jag vill belysa att utifrån de val vi gör skapar vi vår framtid.
Kanske du undrar varför saker och ting sker om och om igen? Varför du tycks vara otursdrabbad eller
varför det är så svårt att släppa det förflutna. Frågorna kan vara många och svaren ligger i vår historia och
där även tidigare liv.
Jag vandrar den sårade botarens väg, den shamanska vägen vilket mina guider och andevärlden
har tvingat mig att gå. I alla fall så har det känts så att jag egentligen aldrig haft ett val i det här livet. Naturligtvis har jag haft det, men livet blev enklare att arbeta med de krafter som alltid funnits vid min sida än emot dem. Det vill säga
de förföljde mig både dag och natt och gör fortfarande. Men idag är det tydligt vilka som livnär sig av kärlek eller rädsla.
De krafter som får näring av destruktiva energier har blivit allt starkare under åren och vill stoppa min framfart att
transformera min historia och den hjälp jag ger till andra att göra det samma. Sedan ett år tillbaka har jag även tagit Gudinnan i hand för att bli prästinna i hennes tjänst.
Jag vill sätta ord på det som andra oftast vill skyla över eller föra över på andra. Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Vi kan inte hela oss själva om vi inte vågar se vårt eget mörker! Då menar jag att verkligen hela det förflutna och det vi sått i tidigare liv. För det förflutnas skuggor fortsätter att kasta sitt ljus över det vi behöver medvetandegöra för att bli fria.
I detta liv vill jag bli fri och manifestera mitt högsta gudomliga jag och ta tillbaka all min kunskap ifrån tidigare liv. I denna
sanning har jag levt medvetet sedan tjugo års ålder. Som barn ville jag inget annat än att stänga igen, slippa se och känna andras skuggsidor som levde sitt eget liv.
När jag tog steget att utmana skuggorna istället för att fly, då fanns mina hjälpare där för att visa mig vägen och skydda
mig när det stormade som mest.
Jag blev hämtad efter att suttit i solen en bra stund av min vän som istället undvek solens gassande värme.
I det lilla rummet hade mannen kommit tillbaks och tolken satte sig bredvid för att tolka allt som prästen sa.

Han tittade på mig och det kändes som han fjärskådade mig. Det första han sa var; Du har kommit hit denna gång
för att tjäna. För att hjälpa andra människor att helas och få upplysning. Det är ditt sätt att betala tillbaka den gamla skuld du bär med dig från tidigare liv. Orden gick rakt in i mitt hjärta och jag visste att det var sant. Han fortsatte i detta liv har du möjlighet att uppnå total upplysning, bli en kanal, ett språkrör från den högsta källan, Det du säger kommer att ske, människor kommer att komma till dig för att få vägledning och hjälp till helande. Du kommer ha hela världen som ditt arbetsfält, människor som tidigare vänt dig ryggen kommer vilja få ta del av den energi och det ljus du utstrålar. Det finns andra som har uppnått den utveckling som du kommer att göra bland annat Amma. Detta står skrivet att det kommer att ske under åren då du är 56 57 och 58 års ålder. En förändring då ditt gamla jag ska transformeras och du ska födas på nytt.
Jag orkade inte höra längre, hela jag skakade och jag tittade på min vän som satt bredvid med öppen mun. Hon tittade på mig och nickade. Återigen grät jag, ville jag detta ville jag ha ett sådant ansvar, var detta min väg?
Jag har lovat att vara och verka i Gudinnans tjänst, var detta vad som låg i väven sedan urminnes tider? Hade min väg hittills varit prövningar till något större? Prästen fortsatte; Du kommer att skapa ett Ashram i ditt land och ett här i Indien. Ett ashram för Gudinne kraften, du kommer adoptera flera barn som kommer kalla dig för mamma. Föräldralösa barn som kommer få hjälp till utbildning. Kan man kalla Gaia Life vår kursgård för achram? Ja kanske det tänkte jag.
Men det finns krafter som vill motverka detta, krafter ifrån det förflutna som inte vill släppa taget, det står skrivet att du mellan 55-56 års ålder ska få ta del av denna information och hjälp med att skingra allt negativt som vill påverka dig.
Va? Var detta mitt öde? Därefter läste han upp ett flertal tunga händelser som skulle kunna ske, som fanns i min framtid vilket jag inte vill sätta ord på. Detta skulle kunna hindras om jag transformerade det förflutnas krafter som fortfarande flåsade mig i nacken.
Det fanns två vägar antingen fortsätta att kämpa i Karmans hjul eller kliva ur och bli den jag i sanning var. Detta var inget nytt. Snarare blev det väldigt tydligt hur alla pusselbitar föll på plats och att Ödets Gudinnor visat mig vägen hit och att jag fått en möjlighet till hjälp om jag bad om det.
Prästen tittade på mig och log lite mot mig, sedan tittade han på min vän och sa något på Malajalam. Jag frågade vad han sa och svaret hon gav mig var att han aldrig haft en så stark möte eller mött någon med denna andliga potential och att jag var västerlänning med en Indiers själ. Ok vad svarar man på det?
Jag en guru som Amma, jag som alltid sagt att jag inte tycker om gurus att jag aldrig vill bli uppsatt på en piedestal, eller att ge inte bort din energi till någon annan.  Bli din egen mästare osv, Så sitter denna präst och talar om för mig att min väg är förutbestämd och mitt namn är Deva Mata vilket jag ett par år innan fått av en annan veda präst som gav mig detta namn. Vilket betyder Alla Moders Mödrar. Vilket är namnet på en bok jag ännu inte skrivet. Jag ville skrika rakt ut stopp,

tala inte om för mig min framtid, samtidigt som jag själv sagt ja till att höra den. Han tystnar och frågar mig om jag är ok. Jag nickar, samtidigt som jag dricker vatten och försöker samla ihop mig och se lugn ut. Vill du få ta del om ditt förra liv frågar han? Ok vad kostar det då frågar jag och rycker på axlarna?
Det blir 1600 rupis vilket är ca 1200:- kan jag betala detta? Lurar han mig? Är det värt detta? Ja är det värt att sitta och få ta del av denna prästs kunskap till mig om mitt öde? Jag räknar hastigt att  hans timpeng som inte är särskilt hög och att det är värt hur mycket som helst. Reflekterar hur snabbt egot är framme, som vill lägga sin skugga över allt magiskt som händer och sker. Så jag tackar ja; Jag vill ta del av vad som finns i mitt förflutna, som fortfarande försöker hindra mig på min väg till fulländning.
fortsättning följer......
Gaialiving! 


  


 

 


3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till ditt mod och din öppenhet! Väntar med spänning på fortsättningen ♥ I tacksamhet Aita

Dagmar Jonsson sa...

Tack du underbara Ania för att du delar. Så spännande att följa dig. Det krävs en stor portion mod till det du gör. ♡♡♡ Namaste

Camilla Axén sa...

Spännande läsning<3
Önskar dig stor lycka med allt....