Bloggarkiv

söndag 29 mars 2015

Mellan himmel och jord

 
Änglavingar Stjärnstoft och Moderkraft

MÅNDAG underbara lediga måndag. Avslutade förra veckans intensiva arbete med
att i helgen tagit min plats i cirkeln på Prästinneutbildningen här på Gaia Life som Lola Ravenstar håller i. Andra året av tre har nu startart
vilket känns underbart. Av mina trettio år av personligt växande och andligutveckling är denna
utbildning en del av den stora planen. Det har varit en helg då gamla pusselbitar funnit sina platser och bilden än
 tydligare. Sista tidens transformationer och frekvenshöjningar har givet mig en klarsynhet som ser igenom
allt på  gott och ont. Jag har undrat hur jag ska kunna få ihop Shamanen och Prästinnan och inser att
det är inga problem. Allt har fallit på plats där olika delar i mig har förenats till en vacker helhet mellan
himmel och jord.
Änglavingar Stjärnstoft och Moderkraft är namnet på den workshop som jag kommer hålla den 18 april
Det kommer bli en helt magisk dag i Transformation. Anmäl dig idag om 
du vill ha en plats. 0300562053www.gaialife.se
Gaialiving!
   







 


Inga kommentarer: