Bloggarkiv

onsdag 29 juli 2015

Kvinnokraft och Förmödrars kunskap


Cirkeln sluten

Vilar med handen mot min kind, i förnöjdsamhet. Vilket är en ovanlig känsla
för en som jag. Efter alla tankar och känslor som surrat och snurrat efter Nordiska gudinnefestivalen , landar jag med fötterna djupare ner i jorden. Då menar jag riktigt djupt ner. Som shaman icke
frivilligt sådan från början, hämtar jag min kraft ifrån källan av allt liv, 
 I Urmoderns kraft hämtar jag kunskapen och sanningen.
Jag sluter mina ögon och blickar inåt, andas och försjunker in i tystnaden. Där försiktigt kliver jag in
för att välkomna det nya som ska födas. Ännu inte klart vad nästa steg är att lägga fokus på. Gudinnan kallar, pockar på, hon vill visa mig vad nästa steg är på min väg. För mitt bästa men i samklang med Jordens bästa. Känner starkt hur ljuskroppen vibrerar rör sig, försöker skaka sig loss ur
den lägre frekvensens bojor för att kunna höja sig än högre. Min själ vill lyfta, Jag vill lyfta mot högre mål. Gudinnan vill visa mig, vill att jag ska lyssna, känna vad nästa steg är. Jag vet
att något nytt är på gång, något är på väg att ta form. Jag är nyfiken, behöver stilla mig, invänta
nästa förlossning.
I oktober skickar jag in min bok som legat och väntat i ett par år till ett förlag, vi får se vad som kommer ur detta. Men imorgon tar jag steget och skriver första kapitlet i den andra boken  av tre. Jag kan inte vänta längre. Det är dags hur stort motståndet än är måste det ske.
Tre böcker ska ut som handlar om Kvinnokraft Medicinkvinnans väg.
Jag kan nog inte skylla på något längre utan måste ta tag i detta arbete. Så nu ber jag om disciplin, struktur och ekonomiskt flöde så jag kan ta mig tid att skriva.
Gaialiving!


Inga kommentarer: