Bloggarkiv

torsdag 20 augusti 2015

Själsresa Ceremoni med Ania Munay

 
 
Själsresan
Ceremoni i Gudinnans tjänst

Slumpen existerar inte så något inom dig har fört dig till denna sida. Kanske en nyfikenhet
eller en längtan att ta nästa steg i din utvekling. Vilket fall som helst så
är det ditt eget ansvar att ta de steg som du behöver för  att skapa den förändring du längtar efter.
Att kliva ur ditt karma hjul och bli en fri själ innebär att först medvetandegöra dina beteenden och mönster,
Kanske du behöver hjälp att se igenom dina illusioner som du själv skapat eller generationers
präglingar som fortfarande påverkar dig på olika sätt.
Jag befinner mig på min själs resa och i över trettio år arbetat med mig själv för att bli hel.
 Idag har mitt själsljus manifesterats, även om jag inte ännu lyckas vara i det hela tiden. Jag har förenat
mitt mörker och mitt ljus så att mitt sanna Jag har kunnat ta form än mer.
Som shaman står jag med ett ben i båda världar och jag har under många år vandrat den vägen i Gudinnans
tjänst. Initierad av Moder Jord Gudinnan mina Förmödrar och Förfäder accepterade jag tillslut min väg. Först högt protesterande att inte vara som alla andra och av rädsla att inte bli accepterad för den jag är.
Min kontakt med Moder Jord är djup och stark alltid varit, vilket givet mig förmågan att transformera det som
står i vägen för sanningen. För Gudinnan är sann. Min kropp vet och reagerar långt innan intellektet
har tänkt tanken. Idag har jag fullkomlig tillit att Gudinnan vet och jag har kapitulerat inför det högsta bästa.
 Själsresan
är en tre timmar lång privat  ceremoni . Där du får hjälp att ta nästa steg i ditt
växande. En helande och transformerande ceremoni där ditt 

själsljus får möjlighet att manifesteras i din fysiska kropp.
Vi skapar en heligt och tryggt space i skönhet, där mörker och ljus inom dig 

kan förenas i en högre frekvens på alla plan.
I ceremonin ingår: trumresa, helande samtal, trance healing, budskap i från förmödrar och förfäder, initiering och kraftpåse
 Är du intresserad ring 0300430496

eller maila ania.munay@lotusgarden.se
Gaialiving!
     

Inga kommentarer: